Σύνδεση

Όνομα χρήστη *
Κωδικός *
Απομνημόνευση
Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

Σώμα, γυμναστική και οι καλύτεροι προσωπικοί γυμναστές

Γράφτηκε από την  Απρ 11, 2016

 

Λίγο πριν το καλοκαίρι και όλοι τρέχουμε να προλάβουμε το τέλειο σώμα!.

Τέλειο σώμα όμως δεν υπάρχει. Υπάρχει πάντα η βελτίωση αυτού που ήδη είμαστε. Ο καθένας μας γεννιέται με τα χαρίσματα του και μέσα από αυτά εξελίσσεται.

Διαφωνώ, λοιπόν, σε αυτό που γίνεται όταν το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου τρέχει για διατροφή και γυμναστική λίγο πριν το καλοκαίρι γιατί αυτό σημαίνει ότι δεν αγαπά τον εαυτό του πραγματικά.

Όλα όσα κάνουμε πρέπει να έχουν στόχο την υγεία μας πρώτα και μετά όλα τα άλλα. Η υγεία όμως δεν είναι υπόθεση δυο μηνών. Παρ' όλα' αυτά κατανοώ ότι έστω και αυτό το διάστημα αναζωογονεί και δίνει κουράγιο για να ενδιαφερθούμε για τον εαυτό μας.

Στο άρθρο, λοιπόν, αναφέρω κάποιες νέες και παλιές τάσεις και κάποιους  γυμναστές που είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους.

Καλή αρχή

1. Σωματική εκγύμναση με εργομετρικές μετρήσεις και στόχο την αύξηση της απόδοσης.

Ο τρόπος εκγύμνασης σύμφωνα με τις εργομετρικές μετρήσεις απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες αθλητές. Είναι αυτό που λέμε εξατομικευμένη γυμναστική σύμφωνα με τις αντοχές και τις δυνάμεις του σώματος σας. Το πρόγραμμα γυμναστικής δεν ακολουθεί συγκεκριμένο μονοπάτι αντιθέτως έχει την ποικιλία που χρειάζεται ώστε να μην συνηθίζει ποτέ τη γυμναστική αλλά συνεχώς να προσαρμόζεται. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να βελτιώσετε είτε συγκεκριμένες ικανότητες και δεξιότητες είτε και όλο το σώμα.

Ο Γιάννης Κωστικιάδης και η ομάδα του Recreation Fitness Team είναι η επιτομή του επαγγελματικού αθλητισμού.

 

 

2. Ενδυνάμωση σώματος με βάρη

Με αυτό τον τρόπο εκγύμνασης σκοπός είναι η ενδυνάμωση των μυϊκών ομάδων του σώματος κερδίζοντας δύναμη, γράμμωση και όγκο. Συνήθως εφαρμόζεται από άντρες αλλά πλέον η τάση θέλει να ακολουθεί και ο γυναικείος πληθυσμός καθώς δρα προστατευτικά ενάντια στην οστεοπόρωση εμποδίζοντας την απώλεια οστικής μάζας.

Για περισσότερες πληροφορίες στον ένα και μοναδικό Στάμο Ντάφλο

 

 

3. Tabata workout

 Είναι δύσκολο να περιγράψω το πρόγραμμα αυτό. Είναι δυναμικό με εναλλαγές αεροβικής και αναερόβιας άσκησης. Συνήθως οι ασκήσεις εκτελούνται με τη χρήση του βάρους του σώματος μας αν και σε προχωρημένο επίπεδο χρησιμοποιούνται και άλλα εργαλεία. Είναι αρκετά αποδοτικό καθώς σε σύντομη προπόνηση μπορεί να γυμνάσει όλο το σώμα.

Η Nicole Sintihakis  είναι expert και σίγουρα θα σας κάνει να κάψετε πολλές θερμίδες γρήγορα

 

4. yoga!!!

Η γιόγκα είναι κάτι περισσότερο από ένα τρόπο γυμναστικής. Είναι φιλοσοφία ζωής, είναι στάση ζωής και είναι κυρίως μια πνευματική διαδικασία. Δεν γίνεται κάποιος να μη δοκιμάσει έστω μια φορά στη ζωή του. Σας προκαλώ να το δοκιμάσετε.

Θα σας βοηθήσει η Τζώρζτια Γκιάφη

5. Pilates the art of body structure

Για το τέλος άφησα την γνωστή σε όλους μας πιλάτες. Ο τρόπος εκγύμνασης με αυτή τη μέθοδο έχει σκοπό στη σμίλευση του σώματος, την απόκτηση ελαστικότητας αλλά κυρίως την υιοθέτηση σωστής στάσης σώματος. Είναι τάση που κερδίζει όλο ένα και περισσότερους φανατικούς θαυμαστές και δικαίως.

Μόνο σε μια θα εμπιστευόμουν τη μέση μου και τα γόνατα μου, και είναι η απίστευτη Ειρήνη Μαρσέλου θα τη βρείτε στο Pilates Touch

 

 Ελπίζω όσοι ξεκινήσετε να συνεχίσετε!!! Γιατί πάνω από όλα σκοπός είναι ο νέος σας εαυτός! 

New Me !!!

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 11 Απριλίου 2016 15:22
Τζώρτζια Ζιώγου

Ιστότοπος: www.newme.gr/index.php/georgia-ziogou E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
  1. Πρόσφατα
  2. Δημοφιλή
  3. Αρέσουν

Facebook