Σύνδεση

Όνομα χρήστη *
Κωδικός *
Απομνημόνευση
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018

Πώς να χάσετε κιλά μέσα σε δυο εβδομάδες!

Γράφτηκε από την  Απρ 27, 2016

Είναι η εποχή λίγο πριν το καλοκαίρι που όλοι τρέχουμε να χάσουμε τα κιλά του χειμώνα. Συνήθως το χειμώνα είτε λόγω καιρού είτε λόγω κλεισούρας καταλήγουμε να καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού και έτσι βάζουμε μερικά κιλά. Όταν ανοίγει ο καιρός όμως και τα ρούχα γίνονται πιο ανάλαφρα τότε συνειδητοποιούμε ότι θέλουμε να τα χάσουμε. Μια φυσιολογική διακύμανση βάρους είναι τα 2-3 κιλά όταν κινούμαστε σε τέτοιες διαφορές δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα όταν όμως τα κιλά συσσωρεύονται τότε θέλουν αλλαγή οι διατροφικές συνήθειες μας.

Σε αυτό το άρθρο θα αναφέρουμε μερικές συμβουλές χρήσιμες για την περίοδο που διανύουμε μιας και είναι λίγο πριν τις παραλίες.

1.       Πιείτε περισσότερο νερο!

πίνοντας νερό ενυδατώνετε το σώμα σας βοηθώντας να ολοκληρώνονται οι βιοχημικές διαδικασίες με καλύτερο τρόπο. Επίσης αποφεύγετε μια μεγάλη ποσότητα θερμίδων καθώς το νερό παίρνει τη θέση όλων των ροφημάτων και ποτών που περιέχουν ζάχαρη. Έτσι στη θέση του έτοιμου τσαγιού, των αναψυκτικών τύπου cola, των πορτοκαλάδων και των χυμών βάζοντας το νερό αποφεύγετε πολλές θερμίδες. Αν δεν σας αρέσει το νερό σκέτο τότε μπορείτε να βάλετε φέτες λεμονιού, κανέλα και ελάχιστο μέλι με αυτό τον τρόπο έχετε ένα πολύ ωραίο και υγιεινό φρέσκο αναψυκτικό.   

2.       Μην αποφεύγετε τα λιπαρά.

Τα λιπαρά δεν ευθύνονται για τη διαταραχή των επιπέδων ινσουλίνης έτσι όταν αποφεύγετε τα απλά σάκχαρα αλλά έχετε στη διατροφή σας λιπαρά το σώμα σας θα επιλέξει τα λιπαρά για ενέργεια. Αυτό δεν σημαίνει τα το ρίξετε στα βούτυρα και τα κορεσμένα λιπαρά.

3.       Προσοχή στο αλάτι!

Είναι γνωστό ότι το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών. Συνήθως τα φαγητά που είναι πυκνά σε θερμίδες είναι και αλμυρά επομένως αποφεύγοντας το αλάτι αποφεύγετε και πολλές θερμίδες.

4.       Εντάξτε στο διαιτολόγιο σας τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες!

Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού. Επειδή δεν είναι διαλυτές διαπερνούν τον πεπτικό σωλήνα γρήγορα. Έρευνες δείχνουν ότι βοηθούν στον έλεγχο του βάρους και την απώλεια σπλαχνικού λίπους.

5.       Αποφύγετε ακραίες δίαιτες!

Οι ακραίες δίαιτες το μόνο που θα κάνουν είναι να σας προκαλέσουν εξάντληση. Το πρόγραμμα διατροφής σας πρέπει να είναι ισορροπημένο να περιέχει άλιπη πρωτεΐνη, πολλές φυτικές ίνες, σύνθετους υδατάνθρακες (προϊόντα ολικής αλέσεως) και χαμηλή σε αλάτι και ζάχαρη. Αυτός ο τρόπος διατροφής είναι γνωστός και ως DASH diet και είναι η οδηγία για τους ασθενείς με υπέρταση.

6.       Αγαπήστε την αερόβια άσκηση.

30 λεπτά την ημέρα μπορούν να σας βοηθήσουν να φτάσετε το στόχο σας. Ο ρυθμός πρέπει να είναι στο 60 – 70% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας. Ένα άλλος τρόπος είναι να συμμετέχετε σε αεροβικά τμήματα γυμναστικής στα γυμναστήρια ή να κάνετε βόλτα με το ποδήλατο σας.

7.       Ενεργοποιήστε το μεταβολισμό σας.

Πέρα από την αερόβια άσκηση χρειάζεστε και ενδυνάμωση. Είναι γνωστό πως ο μυϊκός ιστός είναι ενεργός, απαιτεί δλδ ενέργεια για να λειτουργήσει σε αντίθεση με τον λιπώδη ιστό. Έτσι αυξάνοντας την μυϊκή σας μάζα ενισχύεται τις καύσεις του οργανισμού σας. Για να το καταφέρετε χρειάζεστε ασκήσεις που να στοχεύουν στην μυϊκή ενδυνάμωση. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με βάρη είτε με πλειομετρικές .

Με ξεχνάτε ο νέος σα εαυτός σας περιμένει!!!

Καλό καλοκαίρι!

Τζώρτζια Ζιώγου

Ιστότοπος: www.newme.gr/index.php/georgia-ziogou E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
  1. Πρόσφατα
  2. Δημοφιλή
  3. Αρέσουν

Facebook