Σύνδεση

Όνομα χρήστη *
Κωδικός *
Απομνημόνευση
Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018

5 συνταγές για απλά και νόστιμα smoothies

Γράφτηκε από την  Απρ 06, 2016

Τα smoothie είναι η νέα μόδα, αν και δεν είναι κάτι καινούργιο.

Θυμάμαι τη μαμά μου όταν ήμουν μικρή να βάζει στο μπλέντερ γάλα με μπανάνα και λίγο κανέλα ή κακάο και εγώ να περιμένω με αγωνία να πιώ το τέλειο ρόφημα. Τώρα πια τα smoothie ή αλλιώς το frullato όπως το λένε στα ιταλικά είναι το νέο τρεντ στο χώρο της διατροφής και όχι άδικα!!!

Πάμε να δούμε, λοιπόν 5 απλές συνταγές!

1. Γάλα - μπανάνα

υλικά: 1 ποτήρι γάλα + 1/2 μπανάνα + 1/2 κ.γλ. κακάο πικρό + κανέλα όση θέλετε (έξτρα τιπ μπορείτε να βάλετε και κουρκουμά)

βάζετε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και το ρόφημα είναι έτοιμο. Αν θέλετε παραπάνω δροσιά μπορείτε να βάλετε και παγάκια.

 

2.  The probiotic (Μιξ μούρων- κεφίρ)

υλικά: 1 φλιτζάνι μιξ μούρων φρέσκα ή κατεψυγμένα+ 1 ποτήρι κεφίρ + λίγο στέβια αν θέλετε να το κάνετε πιο γλυκό

βάζετε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και το ρόφημα είναι έτοιμο. Αν θέλετε παραπάνω δροσιά μπορείτε να βάλετε και παγάκια.

tip: η κατανάλωση του κεφίρ συνιστάτε καθημερινά καθώς είναι πλούσιο σε προβιοτικά και αποτελεί σύμμαχος στη λειτουργία του εντέρου.

 

3.  Το νηστίσιμο! (όπως το λέω εγώ)

υλικά: 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου (κατά προτίμηση χωρίς την προσθήκη ζάχαρης) + 1 αχλάδι + 1/2 αβοκάντο + 1 κουταλιά του γλυκού σπόρους chia + λίγο βανίλια για γεύση

όλα τα υλικά μαζί στο μπλέντερ και είναι έτοιμο. Είναι ιδανικό για την περίοδο της νηστείας καθώς καλύπτει τον ουρανίσκο σας αλλά και τις ανάγκες σας για Ω3 λιπαρά οξέα (βρίσκονται στο αβοκάντο και είναι ευεργετικά για την λειτουργία της καρδιάς) βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

 


4. Pink power

υλικά: 1/2 γιαούρτι (ιδανικά πήλινο χαμηλών λιπαρών άλλωστε όσο λιγότερο κατεργασμένο ένα τρόφιμο τόσο το καλύτερο)+ 1φλ. φράουλες + 1/2 κουταλάκι του γλυκού κακάο + λίγη στέβια αν το θέλετε πιο γλυκό + 1κουτάλι σούπας ινδική καρύδα τριμμένη+ ελάχιστο τζίντζερ τριμμένο.

 


5. Antioxidant 

Σε αυτό το smoothie έχουμε λίγα υλικά παραπάνω αλλά είναι όπλο ενάντια στις λοιμώξεις καθώς και ενάντια στη γήρανση λόγο των αντιοξειδωτικών που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του!

υλικά: 1 φλ. φράουλες+ 1 φλ. σπανάκι + 1 κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης + 1 κ.γλ κουρκουμά + 1κ.σ. cranberries αποξηραμένα  ή ιποφαές (χωρίς ζάχαρη)+ πολύ λίγο βασιλικό πολτό ή 1/4 κουταλάκι του γλυκού γύρη (προσοχή για όποιον έχει αλλεργία) + 1 ποτήρι νερό καρύδας (αντί για νερό καρύδας μπορείτε και κανονικό νερό) 

όλα τα υλικά στο μπλέντερ επιπλέον για δροσιά βάζετε πάγο. Αν το θέλετε πιο γλυκό τότε βάλτε λίγο στέβια ή 1/2 κουταλιά του γλυκού μέλι.

 

Περιμένω την άποψη σας!!!

 

 

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 11 Απριλίου 2016 10:32
Τζώρτζια Ζιώγου

Ιστότοπος: www.newme.gr/index.php/georgia-ziogou E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
  1. Πρόσφατα
  2. Δημοφιλή
  3. Αρέσουν

Facebook