Σύνδεση

Όνομα χρήστη *
Κωδικός *
Απομνημόνευση
Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

Πώς να αυξήσω το μεταβολισμό μου; 5 τρόποι...

Γράφτηκε από την  Φεβ 10, 2016

 

Ο βασικός μεταβολισμός σας (BMR Basic Metabolic Rate) είναι ο ρυθμός με τον οποίο ο οργανισμός σας καίει θερμίδες και είναι το ελάχιστο ποσό ενέργειας για να διατηρηθεί στη ζωή. Κύρια πηγή ενέργειας που χρησιμοποιείται από το σώμα σας είναι υδατάνθρακες (γλυκογόνο) και μετά τα λίπη. Στόχος είναι να καταφέρετε το σώμα σας να καίει τα καύσιμα αυτά σε ένα υψηλότερο ποσοστό και με μεγαλύτερο ρυθμό ώστε να επιτύχετε την απώλεια βάρους και τη ζωτικότητα. Συχνά καθώς μεγαλώνουμε, ο μεταβολισμός μας μειώνεται. Για να διατηρηθεί υψηλά ο μεταβολισμός πρέπει να διατηρήσουμε σε υψηλά επίπεδα τη μυική μας μάζα.

 

1. Προπόνηση με αντιστάσεις

Οι αντιστάσεις (ή αλλιώς βάρη) δημιουργούν το ερέθισμα για το σώμα που χρειάζεται για να δημιουργήσει περισσότερο μυ. Η μυική μάζα στο σώμα μας είναι αυτή που έχει ανάγκη από ενέργεια και άρα κρατάει σε εγρήγορση το μεταβολισμό μας. Είναι ενεργός ιστός που σημαίνει ότι ακόμα και σε κατάσταση ηρεμίας καίει θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερη μυϊκή μάζα θα αυξήσει το μεταβολισμό σας. Για να το πετύχετε, λοιπόν προπονηθείτε με αντιστάσεις και προκαλέστε την αύξηση μυικής μάζας στο σώμα σας.

2. Σηκώστε Περισσότερα Βάρη

Η προπόνηση με αντιστάσεις είναι πολύ σημαντική για την δημιουργία μυικής μάζας. Το σώμα μας όμως συνηθίζει και έτσι φτάνει σε ένα σημείο που με το ίδιο ασκησιολόγιο ή τις ίδιες αντιστάσεις δεν εμφανίζει βελτίωση. Οι μύες προσαρμόζονται για την άσκηση. Είναι σημαντικό να κάνουμε μια ποικιλία ασκήσεων και να αυξάνουμε τα κιλά που χρησιμοποιούμε στις ασκήσεις. Με αυτό τον τρόπο οι μύες είναι συνεχώς σε εγρήγορση. 

3. HIIT

Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση ή HIIT είναι ο καλύτερος φίλος σας. Συνδυάζοντας ασκήσεις με αντιστάσεις και ασκήσεις υψηλής έντασης, ο οργανισμός βελτιώνει την ικανότητα να κάψει λίπος και υδατάνθρακες. Το όφελος συνεχίζεται πολύ μετά την προπόνηση, επειδή η HIIT αυξάνει επίσης την EPOC (περίσσεια μετά την άσκηση κατανάλωση οξυγόνου). Αυτό σημαίνει ότι ο μεταβολισμός σας καίει το λίπος και τους υδατάνθρακες σε ένα υψηλότερο ποσοστό για ώρες μετά την προπόνηση.

4. Τρώτε περισσότερη Πρωτεΐνη

Εάν πρόκειται να κάνετε HIIT και ασκήσεις με βάρη χρησιμοποιώντας μεγαλύτερη επιβάρυνση από το συνηθισμένο σας, θα πρέπει να δώσετε στο σώμα σας το οικοδομικό υλικό που χρειάζεται για να χτίσετε περισσότερο μυ. Οι μύες αποτελούνται από αμινοξέα. Η πρωτεΐνη αποτελείται από αμινοξέα. Μερικά από αυτά τα αμινοξέα θεωρούνται βασικά. Που σημαίνει ότι θα πρέπει να τα πάρετε από τη διατροφή σας, επειδή το σώμα σας δεν μπορεί να τα κάνει. Φροντίστε να προσλαμβάνετε όλα τα απαραίτητα αμινοξέα από τη διατροφή ώστε να διευκολύνετε την αναβολική διαδικασία των μυών καθώς και την αποκατάσταση τους. Οι πρωτεΐνες ζωικής προέλευσης περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Φυτικής προέλευσης πρωτεΐνη που περιέχει όλα τα αμινοξέα μπορείτε να βρείτε στα εξής τρόφιμα: κινόα, σόγια, κανναβούρι και Chia. Αν τα συνδυάσετε με φυτικές πηγές πρωτεΐνης που μπορεί να μην είναι πλήρης, όπως τα φασόλια και το ρύζι, θα προσφέρετε μια πλήρη σειρά από τα απαραίτητα αμινοξέα. Η κατανάλωση πρωτεϊνών με τα γεύματα και τα σνακ σας, μειώνει το γλυκαιμικό φορτίο του γεύματος και βοηθά να κρατήσει σταθερό το σάκχαρο στο αίμα σας. Όταν το σάκχαρο στο αίμα σας είναι σταθερό επιτρέπει στο σώμα σας να κινητοποιήσει τα λίπη του σώματος και να χρησιμοποιηθούν ως καύσιμο πιο αποτελεσματικά. Προτρέπω τους πελάτες μου να καταναλώνουν πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα, η ποσότητα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως φυσική δραστηριότητα, σωματομετρικά χαρακτηριστικά κλπ.

5. Πίνετε πράσινο τσάι

Ανάμεσα σε πολλά άλλα οφέλη για την υγεία της κατανάλωσης πράσινου τσαγιού μπορεί να βοηθήσει να αυξήσει το μεταβολισμό σας. Σύμφωνα με μια μικρή μελέτη που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης και δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition, το πράσινο τσάι φαίνεται να παρέχει μια μικρή αύξηση στο μεταβολισμό σας πέρα ​​από τις διεγερτικές επιδράσεις της καφεΐνης και να βελτιώσει την ικανότητα του σώματός σας να μεταβολίσει το λίπος. Το πράσινο τσάι μπορεί επίσης να βοηθήσει να βελτιώσει την ευαισθησία στην ινσουλίνη. Τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα μπορεί να είναι αποτέλεσμα της κατανάλωσης γευμάτων με υψηλό γλυκαιμικό φορτίο ή όταν τα κύτταρα σας έχουν γίνει ανθεκτικά στην ινσουλίνη. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Annals of Internal Medicine πίνοντας πράσινο τσάι φαίνεται να βοηθά τη σωστή αντίσταση στην ινσουλίνη. Αυτό βοηθά στη μείωση του σακχάρου στο αίμα και τα επίπεδα ινσουλίνης. Όταν μειωθεί η ποσότητα της ινσουλίνης στο αίμα σας καθιστά ευκολότερο για το σώμα σας για να κινητοποιήσει και να κάψετε το λίπος του σώματος.

 

Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Εσείς και η υγεία σας είναι η προτεραιότητα. Βάλτε στόχο την υγεία σας και ένα υγιές βάρος !

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016 23:18
Τζώρτζια Ζιώγου

Ιστότοπος: www.newme.gr/index.php/georgia-ziogou E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
  1. Πρόσφατα
  2. Δημοφιλή
  3. Αρέσουν

Facebook