Σύνδεση

Όνομα χρήστη *
Κωδικός *
Απομνημόνευση
Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2018

Πώς θα χάσουμε τα κιλά των εορτών;

Γράφτηκε από την  Ιαν 10, 2016

Λίγες μέρες μετά τα Χριστούγεννα, λίγες μέρες μετά το ξεκίνημα του νέου έτους και 5 μήνες πριν το καλοκαίρι...μας βρίσκουν να μην μπορούμε να κουμπώσουμε το τελευταίο κουμπί του παντελονιού μας;

Είναι φυσιολογικό σε εορταστικές περιόδους να είμαστε πιο επιρρεπείς σε πειρασμούς να δοκιμάσουμε κανένα γλυκάκι παραπάνω και τελικά η ζυγαριά αλλά και τα ρούχα μας να το καταμαρτηρούν.

Τι κάνουμε;;;

Μα φυσικά Χαλαρώνουμε!!! 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αποφύγουμε είναι το άγχος για τα κιλά. Υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα που μας αγχώνουν αυτή την περιόδο ας μη βάλουμε άλλο ένα πρόβλημα στο μυαλό μας. Το άγχος σε αυτές τις περιπτώσεις κάθε άλλο παρά ευεργετικό είναι. Ξυπνάμε και κοιμόμαστε με τη σκέψη των κιλών και αυτό αντί να βοηθήσει μας οδηγεί σε συναισθηματική υπερφαγία και τελικά περαιτέρω αύξηση βάρους.

Αντί λοιπόν για άγχος επιλέγουμε την οργάνωση! Έτσι, λοιπόν, αφιερώνουμε ένα απόγευμα στο να σχεδιάσουμε το διατροφικό μας πλάνο για το επόμενο διάστημα, πάμε στο σουπερ μαρκετ κάνουμε τις αγορές μας χωρίς να παρεκκλίνουμε και χωρίς να βάζουμε στο καλάθι μας τρόφιμα από άλλα ράφια.

Επιστρέφουμε σπίτι τα τακτοποιούμε, ετοιμάζουμε τα γεύματα μας σε ταπεράκια μέχρι και 4 ημέρες (ειδικά το χειμώνα που η αλοίωση περιορίζεται), τα αποθηκεύουμε στο ψυγείο και τα χρησιμοποιούμε ώστε η διατροφική μας καθημερινότητα να είναι οργανωμένη.

Τι τρόφιμα επιλέγουμε όμως;

Το βασικότερο είναι να νιώθουμε κορεσμό με τις διατροφικές επιλογές μας.

Έτσι φροντίζουμε να έχουμε σε κάθε γεύμα πρωτεΐνη και λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες. Πηγές υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνης (αξιοποιείται σε μεγαλύτερο βαθμό από τον οργανισμό) είναι το αυγό, το λευκό και κόκκινο κρέας, το ψάρι και τα γαλακτοκομικά. Επειδή θέλουμε τον περιορισμό των λιπαρών από τα παραπάνω φροντίστε να έχετε σε μεγάλη συχνότητα άπαχο κρέας και χαμηλών λιπαρών γαλακτοκομικά.

Σε ότι αφορά τα λαχανικά επιλέξτε μπρόκολο, κουνουπίδι, χόρτα βραστά, σπανάκι ωμό, μαρούλι, ρόκα και πιπεριές με προτίμηση στις κόκκινες. Τα παραπάνω λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία ενισχύουν το ανοσποιητικό λόγω των βιταμίνων ενώ βοηθούν στη λειτουργία του πεπτικού λόγω των φυτικών ινών.

Φροντίστε να προσλαμβάνετε 2-3 μερίδες φρούτων την ημέρα (ενδεικτικά 1 μερίδα φρούτου = 1 αχλάδι=1 μικρό μήλο= 120 γρ. μπανάνα κλπ) ώστε να λαμβάνετε τις βιταμίνες σας χωρίς όμως να υπερφορτώνεστε σε υδατάνθρακες. Αποφύγετε χυμούς καθώς 1 χυμός ισοδυναμεί με 2 ή και 3 μερίδες φρούτων και επειδή είναι σε υγρή μορφή δεν μπορεί να σας προκαλέσει κορεσμό.

Περιορίστε τους υδατάνθρακες στο αναγκαίο. Επιλέξτε κυρίως αναποφλοίωτο ρύζι και ολικής αλέσεως ψωμί, ζυμαρικά και αρτήματα καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β οι οποίες συμβάλουν στην ενεργοποιήση του μεταβολισμού και τη διατήρηση της καλής υγείας του νευρομυικού συστήματος.

Για το τέλος αφήνω το σημαντικότερο όλων, το νερό!!! Το νερό είναι το σημαντικότερο συστατικό στη ζωή μας. Διατηρώντας τα κατάλληλα επίπεδα υδάτωσης του οργανισμού μας συμβάλουμε στη διατήρηση της ομοιόστασής του και βοηθούμε να πραγματοποιηθούν όλες οι βιοχημικές διαδικασίες σε ευνοϊκό περιβάλλον. Αν κάποιος σκεφτεί ότι το 70% περίπου των κυττάρων μας είναι νερό τότε αυτόματα συμπεραίνουμε πως αντίστοιχα το 60-70% αυτών που προσλαμβάνουμε θα πρέπει να είναι νερό για να μπορέσουμε να διατηρήσουμε την ισορροπία. Το νερό είναι το μεσο αποτοξίνωσης του οργανισμού καθώς μέσω αυτού αποβάλλονται οι τοξίνες και τα προιόντα του μεταβολισμού μας.

 

Μη ξεχνάτε να φροντίζετε τον εαυτό σας γιατί θα σας συνοδεύει από τη γέννηση σας μέχρι το τέλος...

 

 

 

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2016 12:13
Τζώρτζια Ζιώγου

Ιστότοπος: www.newme.gr/index.php/georgia-ziogou E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
  1. Πρόσφατα
  2. Δημοφιλή
  3. Αρέσουν

Facebook