Σύνδεση

Όνομα χρήστη *
Κωδικός *
Απομνημόνευση
Σάββατο, 26 Μαΐου 2018

Πώς θα συνέλθουμε από το Πάσχα;

Γράφτηκε από την  Μαϊ 02, 2016

Ήρθε το Πάσχα φάγαμε μαγειρίτσα, σουβλίσαμε αρνί, κοκορέτσι και κατσικάκι, φάγαμε τσουρέκια, βουτήματα, ήπιαμε κρασί, τσικουδιά, μαστίχα. Την επόμενη μέρα ξανά μια επανάληψη μιας και πιθανόν να περίσσεψαν από την προηγούμενη και για μερικές μέρες όσο υπάρχουν τσουρέκια και βουτήματα θα τα έχουμε καθημερινά στο μενού.

Πώς όμως θα μπορέσουμε να συνέλθουμε σε μικρό χρονικό διάστημα από τις κραιπάλες και να μπούμε σε ένα πρόγραμμα;

Αρχικά να πούμε ότι δεν χρειάζεται να παθαίνουμε πανικό. Έχουμε το δικαίωμα να ξεφεύγουμε μια φορά στις τόσες μέσα στο χρόνο αρκεί να μην το συνεχίζουμε για πολλές μέρες. Όσοι ακολουθήσανε τις συμβουλές μου στο άρθρο «Το πασχαλινό τραπέζι τι να προσέξουμε!» τότε σίγουρα δεν θα νιώθουν μεγάλο βάρος.

Για τους υπόλοιπους. Θα δώσω πολύ απλές συμβουλές τις οποίες όσο πιο σύντομα μπούνε σε πράξη τόσο πιο εύκολα θα συντονιστείτε.

1.       Μοιράστε τα γλυκά που σας φέρανε.

Συνήθως αυτές τις μέρες οι καλεσμένοι φέρνουν κεράσματα στο σπίτι . έτσι μόλις τελειώσουν οι γιορτές βρισκόμαστε με ένα σορό μικρά κουτάκια με γλυκά στο ψυγείο. Μοιράστε τα! Δώστε στη γειτονιά, στη δουλειά, σε φίλους, σε γονείς και συγγενείς. Αρκεί να φύγουν οι πειρασμοί από το σπίτι γιατί όσο εγκρατής να είναι κάποιος είναι αλλιώς να είναι το τσουρεκάκι στο ντουλάπι σε απόσταση βημάτων και αλλιώς να είναι στο απέναντι σπίτι.

2.       Τι θα κάνουμε με το φαγητό που περίσσεψε;

Προσπαθήστε το φαγητό που περίσσεψε να το χωρίσετε σε μερίδες ώστε να το καταναλώσετε τις επόμενες μέρες για να γλυτώσετε το χρόνο του μαγειρέματος. Ένα καλό σε τέτοιες γιορτές είναι πώς τα ψητό που περισσεύει δεν χρειάζεται να πάει χαμένο. Το χωρίζετε και είτε το βάζετε στην κατάψυξη αν θέλετε να το κρατήσετε για μετέπειτα χρονικά χρήση είτε στο ψυγείο αν θέλετε να το καταναλώσετε άμεσα. Και στις δυο περιπτώσεις έχετε περισσότερο χρόνο για τον εαυτό σας.

3.       Αφιερώστε χρόνο στο σώμα σας.

Μιας και δεν θα ξοδεύετε χρόνο στο μαγείρεμα (στο ν.2 εξηγούμε γιατί) αφιερώστε τον στο σώμα σας. Πηγαίνετε για περίπατο περπατήστε μισή ώρα σε έντονο ρυθμό τόσο ώστε να νιώθετε ότι καταβάλετε προσπάθεια και κάψτε θερμίδες. Επιπλέον με αυτό τον τρόπο παράγονται ενδορφίνες (οι ορμόνες τις χαράς) και έτσι βελτιώνετε η διάθεση.

4.       Πιείτε νερό!

Για ακόμη μια φορά θα πω για το πόσο σημαντικό  είναι το νερό! Το αλκοόλ μας αφυδατώνει και προκαλεί μια διαταραχή στην ισορροπία του οργανισμού μας. Το καλύτερο, λοιπόν, που έχουμε να κάνουμε είναι να πιούμε νερό. Με τον τρόπο αυτό θα ενυδατώσουμε το σώμα μας, και επιπλέον θα ελέγξουμε την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνουμε. 2 ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα (πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό, βραδινό). Μην το αμελήσετε!

5.       Υπάρχει και το αύριο.

Τι εννοώ με αυτή τη φράση. Όταν έχουμε γιορτινά τραπέζια και υπάρχουν τόσοι πειρασμοί και νόστιμα πιάτα νιώθουμε ότι πρέπει να τα φάμε όλα γιατί αύριο δεν θα έχει…αυτό λέγεται λαιμαργία και ναι υπάρχει και αύριο και θα έχει και αύριο πειρασμούς. Επομένως προσπαθήστε να τιθασεύσετε τα πάθη και μη φάτε δίχως αύριο, γιατί αύριο υπάρχει και υπάρχει και ζυγαριά η οποία δεν θα πει ψέματα.

6.       Για το τέλος άφησα τα κόκκινα αυγά.

Τα αυγά ίσως είναι το πιο χρήσιμο περίσσευμα. Είναι ότι πρέπει για να μπείτε σε πρόγραμμα εντάξτε τα στην καθημερινότητα σας μιας και θα είναι το πιο εύκολο πρωινό! 1 αυγό + 30 γρ. τυρί (ακόμη και πλήρες σε λιπαρά) + 1 φέτα ψωμί + 1 φρούτο ότι θέλετε!

 

Εύχομαι υγεία και χαρά

 

Χριστός Ανέστη και πλέον καλό καλοκαίρι!

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 02 Μαΐου 2016 09:33
Τζώρτζια Ζιώγου

Ιστότοπος: www.newme.gr/index.php/georgia-ziogou E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
  1. Πρόσφατα
  2. Δημοφιλή
  3. Αρέσουν

Facebook