Σύνδεση

Όνομα χρήστη *
Κωδικός *
Απομνημόνευση
Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018

Έχετε λαχτάρα για σοκολάτα;! Δείτε που οφείλεται!

Γράφτηκε από την  Απρ 28, 2016

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε νιώσει έντονη λαχτάρα για ανθυγιεινά τρόφιμα κάποια στιγμή στη ζωή μας .Είτε πρόκειται για σοκολάτα, ντόνατς, αλμυρά σνακ ή επεξεργασμένους υδατάνθρακες, το σώμα μας φαίνεται να τα επιζητά- και νιώθουμε έντονη ευχαρίστηση όταν τα καταναλώνουμε. Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα: αυτά τα τρόφιμα δεν φαίνεται να ικανοποιούν και να καλύπτουν τις ανάγκες μας. Έτσι αναρωτιόμαστε τι συμβαίνει εδώ; 

Φαίνεται, λοιπόν, από μελέτες πώς αυτή η έντονη επιθυμία για τα ανθυγιεινά είναι έλλειψη μικροθρεπτικών και μακροθρεπτικών συστατικών, όπως μαγνήσιο, χρώμιο, ψευδάργυρος και πολλά άλλα. 

Όταν έχουμε έντονη ανάγκη από:

Σοκολάτα: μαγνήσιο

Η σοκολάτα είναι η πιο συχνά αναφερόμενη λαχτάρα στον δυτικό κόσμο, γι 'αυτό δεν πρέπει να μας εκπλήσσει το γεγονός ότι συνδέεται με μια θρεπτική ουσία στην οποία ένας τεράστιος αριθμός από εμάς έχει εν αγνοία ανεπάρκεια: μαγνήσιο. Σύμφωνα με πρόσφατες στατιστικές, το 80 τοις εκατό των Αμερικανών έχουν έλλειψη σε αυτό την ουσιώδες θρεπτικό συστατικό , το οποίο είναι απαραίτητο για πάνω από 300 βιοχημικές αντιδράσεις στο σώμα, συμπεριλαμβανομένων αντιδράσεων που σχετίζονται με τη χαλάρωση. Στην πραγματικότητα το άγχος, η ευερεθιστότητα, η αϋπνία και η υψηλή πίεση του αίματος είναι τα κύρια συμπτώματα ανεπάρκειας του μαγνησίου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι με ανεπάρκεια αισθάνονται προσωρινά καλύτερα μετά την κατανάλωση μιας σοκολάτας: οι μικρές ποσότητες μαγνησίου σε αυτή (που προέρχεται από το περιεχόμενο κακάο) χαλαρώνει. Φυσικά, υπάρχουν πολύ πιο υγιεινές πηγές μαγνησίου αντί της επεξεργασμένης σοκολάτας. Σκούρα φυλλώδη λαχανικά, σπόροι και ξηροί καρποί, τα ψάρια, τα φασόλια και η μελάσα είναι όλα άριστες πηγές μαγνησίου και θα συμβάλουν στον περιορισμό της λιγούρας για σοκολάτα.

 

Ζαχαρούχα τρόφιμα: χρώμιο, άνθρακα, φωσφόρου, θείου ή / και τρυπτοφάνη

Η δεύτερη πιο συχνά αναφερόμενη λαχτάρα είναι τα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη. Αυτή είναι η πιο πολύπλοκη για να γίνει αντιληπτή μια έλλειψη, δεδομένου ότι οι ελλείψεις σε όχι λιγότερο από πέντε θρεπτικές ουσίες θα μπορούσαν να την προκαλούν: χρώμιο (βοηθά στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα), άνθρακα (ένα από τα στοιχεία από τα οποία είναι κατασκευασμένο η ζάχαρη), φώσφορο (βοηθά το σώμα να παράγει ενέργεια), θείο (βοηθά στην απομάκρυνση των τοξινών) και τρυπτοφάνη (ένας ρυθμιστής της σεροτονίνης). Ως εκ τούτου, ο καλύτερος τρόπος για να τελειώσει ο αδιάκοπος πόθος για ζάχαρη είναι να βελτιωθεί απλά η διατροφή σας, η οποία θα βοηθήσει τον επαναπρογραμματισμό του σώματος σας σε όλους τους τομείς.

 

Επεξεργασμένους υδατάνθρακες: άζωτο

Μια λαχτάρα για επεξεργασμένους υδατάνθρακες όπως τα ζυμαρικά και το ψωμί σηματοδοτεί μια ανεπάρκεια σε άζωτο. Οι ενώσεις αζώτου είναι ένα ουσιαστικό συστατικό των νουκλεϊκών οξέων και πρωτεϊνών, και η ελλείψη σε αυτό μπορεί να οδηγήσει σε υποσιτισμό. Η όλη κατάσταση οφείλεται σε μια σχετική ανεπάρκεια πρωτεΐνης. Ως εκ τούτου, εάν διαπιστώσετε ότι έχετε λαχτάρα για πολύ επεξεργασμένους υδατάνθρακες, προσθέστε περισσότερα τρόφιμα πλούσια σε άζωτο στη διατροφή σας. Τα περισσότερα τρόφιμα περιέχουν άζωτο σε οργανική ή μη οργανική μορφή, όπως και φρούτα και λαχανικά είναι ιδιαίτερα πλούσια σε αυτό.

 

άλλες λιγούρες

Λιπαρά και λιπαρά τρόφιμα: Είστε ανεπαρκής σε ασβέστιο. Καλές πηγές ασβεστίου περιλαμβάνουν το νωπό γάλα, το τυρί, γογγύλια και το μπρόκολο, τη σαρδέλα με το κόκκαλο της.

Πάγος: πιθανόν έχετε έλλειψη σιδήρου. Τρώτε περισσότερα τροφές πλούσιες σε σίδηρο, όπως τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το κόκκινο κρέας, τη μελάσες και θαλασσινά.

Αλμυρά τρόφιμα: Είστε ανεπαρκείς σε χλωριούχο νάτριο ή / και πυρίτιο. Δοκιμάστε να προσθέσετε περισσότερα ψάρια, ξηρούς καρπούς και σπόρους στη διατροφή σας.

 

Πριν υποκύψετε στις λιγούρες σας σκεφτείτε μήπως πρέπει να διορθώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες.

Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω.

 

 

 

Μάθε περισσότερα: http://www.naturalnews.com/044579_food_cravings_mineral_deficiencies_essential_nutrients.html#ixzz476RIvHRW

Τζώρτζια Ζιώγου

Ιστότοπος: www.newme.gr/index.php/georgia-ziogou E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
  1. Πρόσφατα
  2. Δημοφιλή
  3. Αρέσουν

Facebook